Monday 18 April 2011

Seribu kali Maaf........

Dari mula hingga kini,aku rasa skit pown aku xpernah mnjaga perasaan dy...Aku penting kan diri sendiri demi mngejar kebahagiaan diri aku... Layakkah aku untk dicintai?? Diri nya menangis,diri nya terluka demi kebahagiaan aku... Kisah yg lalu mmbuatkan diriku tidak boleh berasa jauh dr kenangan2 ku... Kenangan itu masih lg mnghantui diri ku... Aku tak mampu utk berasa jauh dr kenanganku...Namun, biarlah kenangan tetap mnjdi kenangan... Aku memilih utk bersahabat dgn kenangan itu... Dengan cara itu, aku tdk akn berasa jauh dr kenangan itu... Tp tindakan aku ini,dlm tidk sedar telah melukai dirinya yg tulus menyintai diriku ini...MAAFKAN aku atas kekurangann ini... MAAFKAN aku jika kau tidk bahagia dgnku..seribu kali MAAF dariku kepada mu.. Kini,aku sedar, aku perlu mmbina sebuah kehidupan yang baru... Sebuah kehidupan yg penuh dgn kebahagiaan bersama..bukan hnya kebhagiaan aku sndiri... Jujur diri ini ikhlas menyayangi dirimu... Aku perlu mengubah semuanya... sekali MAAF ku pohon dari mu.........

No comments: